Noticies
20/04/2021
CITA PRÈVIA ON-LINE

12/01/2021
CARRER VILAFANT·FIGUERES

14/12/2020
FISERSA IMPLANTARÀ UN SISTEMA 'Smart Parking'


Premsa
M�s articles ...


Articles

Vostè és a: Societats Municipals > Figueres de Serveis, SA > Comercialització d’aigua potable > Contractació > Canvi de nom
Canvi de nom
Qui el pot demanar?  

S’entén per canvi de nom d’un contracte de subministrament, la realització alhora de la baixa d’un abonat i la contractació d’un nou abonat del servei que no comporti un canvi físic de les instal·lacions, de l’ús o naturalesa del servei contractat. Així doncs, només podrà demanar el canvi de nom el mateix abonat o persona expressament autoritzada a fer-ho. 

 On es pot demanar ? 

Al servei d’atenció a l’usuari de Figueres de Serveis SA 

Documentació necessària 

Abonat antic 

  • Document d’identitat de l’abonat, o autorització per escrit d’aquest o declaració jurada de capacitat per fer-ho.
  • Acreditació d’haver pagat l’últim període facturat.
  • Lectura actual del seu comptador. 

Prèviament caldrà la liquidació prèvia de factures impagades, si n’hi ha. 

Nou abonat 

  • Document identificatiu de la persona o entitat sol·licitant.
  • Dades de la domiciliació bancària. 
  • Si es local comercial o indústria, la llicència d’obertura municipal.
  • Domicili als efectes de notificacions. 
  • Cèdula d’habitabilitat ( Llei 18/2008 de 28 de desembre Generalitat de Catalunya ).
Quina documentació ha de rebre el sol·licitant ? 

El sol·licitant ha de rebre la documentació corresponent a una baixa i a una alta de servei.

Si teniu qualsevol dubte truqueu al telèfon 972 510 412 o bé envieu un correu a sau@fisersa.cat



Figueres de Serveis, SA 2009 Tots els drets reservats  |  crèdits: icode consultors Av�s Legal | Pol�tica de privacitat